LIDL România


LIDL aşa cum îl văd eu
LIDL aşa cum îl văd eu

                                        Produse proaspete

De la producţie până la vânzare, în toate magazinele noastre avem grijă ca mărfurile pe care le găsiţi pe rafturi să fie proaspete şi de cea mai bună calitate. Vă garantăm acest lucru!

Minciună! Am cumpărat un sac de 2 kg. cu cartofi care avea de fapt 1,850 kg. Vestejiţi şi imposibil de gătit.

Amabilitate şi promptitudine

Nimic nu este mai important pentru noi decât un client mulţumit. Fiecare client care a trecut cu plăcere pe la noi şi care revine cu plăcere, garantează viitorul Lidl.
Angajaţii noştri sunt întotdeauna prietenoşi, rafturile sunt mereu pline, iar magazinele noastre sunt mari, ordonate şi curate, astfel încât e o plăcere să rămâi
mai mult la cumpărături.

Minciună! Anexez o parte din corespondenţa mea cu LIDL atât pe facebook cât şi pe formularul de contact:

Duminica, 28 august am fost în magazinul Lidl din Oltenita. Am fost profund dezamăgit. Foarte multe produse nu aveau preturi afişate. Am încercat să aflu preţul unui prăjitor de pâine, iar  o duduie , care nu avea ecuson se plimba prin magazin cu cititorul de banda care reda preturile. Când am întrebat-o cât costă a fugit parcă era prinsă de streche.  Am urmărit-o în magazin şi am insistat. Apărea şi dispărea. În cele din urmă vine însoţită de un zdrahon de paznic şi citind preţul cu aparatul său îmi spune în scârbă: “-600!” Ce ron, rol, Dumnezeu ştie. Am trecut în aşa zisa condică de reclamaţii nemulţumirile mele, dar nu ştiu cine le va citi. Au fost mai multe lucruri, dar vi le voi trimite după ce le voi publica pe site şi în ziarul local. Sunteţi chiar mai rău decât Plus. Cartofii sunt vechi şi stafidiţi. Cântarele de la casă cântăresc cu eroare mare, legumele preambalate în saci de 2 kg nu au greutatea de 2 kg ci în cel mai fericit caz de 1,850, preţuri alandala, etc. Va rog sa îmi confirmaţi primirea mesajului cât mai urgent. Oricum ştiu că nu veţi rezolva nimic, continuând să vă bateţi joc de clienţi. Oricum eu nu mai calc în magazinul vostru şi îi voi sfătui pe toţi prietenii mei să facă la fel.

“Amabilitate şi promptitudine” şi “Produse proaspete” Minciuni sfruntate la magazinul din Olteniţa.

Ţeapă Vlad Popa Mai prost decât Plus. La Olteniţa nu are preţuri afişate la produse, nu are cântar la legume şi fructe, cântarele arată diferenţe mari de la casă la casă şi dacă vrei să te plângi cuiva, Malaci de paznici te pun pe fugă!

Lidl Romania@Ţeapă Vlad Popa Ne rezervam dreptul de a indeparta materiale postate, fara a fi necesara in acest sens o justificare din partea noastra, in special pentru acele cazuri in care e vorba de materiale cu conţinut ilegal, publicitate pentru terti, spam sau jigniri si orice alt fel de material considerat necorespunzator. Daca ai sugestii, nelamuriri sau intrebari legate de magazinele noastre, ne poti contacta telefonic la nr. 0800 896 622 sau ne poti scrie aici http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-DCB2FE1B-5A5E6732/lidl_ro/hs.xsl/5497.htm

Am scris aici dar nu am primit răspuns. Şi ar trebui să folosiţi formula de politeţe. Poate din cauză că vorbiţi aşa, şi angajaţii dvstră se poartă aşişderea.

Aceste citate de mai sus au apărut în pagina de pe facebook a lanţului  LIDL.ro

Timp redus de aşteptare la casă

Vă oferim vaste servicii care vă uşurează cumpărăturile şi vă permit să economisiţi mult timp – de la numărul suficient de case deschise până la personalul nostru bine instruit,  mereu la dispoziţia dumneavoastră.

Minciună! Atunci când la casă apar neînţelegeri asupra preţului sau e nevoie de cititorul de bare al şefei care se fâlfâie prin magazin ca un titirez. Dacă eventual ai şansa de a ţi se răspunde primeşti următorul răspuns : “personal insuficient, facem tot ce se poate să vă mulţumim!(sic)”

LIDL aşa cum îl văd eu

LIDL aşa cum îl văd eu

 Am făcut pe facebook pagina  LIDL Româmia. Poate aşa îi vom determina să respecte şi consumatorul român aşa cum am văzut că este respectat cel din Germania, din Olanda, chiar şi cel din Bulgaria

Pretenţiile mele sunt următoarele:

1.Aspect civilizat al magazinului.

2.Tratament normal din partea angajaţilor. Nu poate fi invocată scuza cu salariu mic, adesea folosită de unii angajaţi. Nu îţi convine, stai acasă.

3. Cântar de control în magazin, pentru a putea să stabileşti cantitatea exactă de produse pe care vrei s-o cumperi şi a verifica dacă produsele preambalate au greutatea înscrisă pe etichetă. Clientul trebuie să ştie ce cumpără şi cât cumpără. Dacă nu este mulţumit se adresează altui magazin.

3.Răspuns urgent la solicitările mele

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
This entry was posted in Terorism economic and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to LIDL România

  1. Pingback: Lidl România « Popateapa's Blog

  2. MINCIUNA! Am cumparat ieri 27.01.2012 10 oua si azi cand am vrut sa le prepar am avut surpriza sa constat ca erau imputite desi aveau stampila pe ambalaj 18 02 2012.

  3. elena marinescu says:

    O singura casa deschisa si o coada de 10-12 persoane , cine o sa stea o jumatate de ora la coada? poate pensionarii , dar cred ca nici ei nu stau…lipsa de respect….

Lasă un răspuns

