Dacă şi poliţia


Masina purtand nr MAI.. 19.....

Masina purtand nr MAI.. 19.....

Postarea acestui articol  în Oltenita Live .ro a fost urmata  la virusarea site-ului

Astăzi în jurul orei 9.am. (8 martie 2011) Aceasta mașină era parcata asa cum vedeți. Am fotografiat-o pentru ca era parcata pe trecerea de pietoni. Agentul care o parcase și era la florăriile de vis a vis pentru ca sa  cumpere flori, m-a urmărit cu mașina pana în centru ,la club și m-a legitimat, spunândumi ca n-am voie sa fac acest lucru! Oare? Era pe domeniu public! Nu știa dacă am fotografiat mașina sau clădirea.La sfârșitul conversatei mi-a spus:”Las ca o sa vin sa te caut acasă!” Era pe coltul de la Flacăra, deci pe domeniul public. Ma mira ca el era departe,și nu avea cum sa ma vadă. Ce informatori buni are!!!!!

Atunci de ce ne mai miram ca se parchează mașinile alandala¹ în Oltenita?!!

In decembrie 2010 ziua 21 am făcut poza aceasta!

Ma bucur ca fără a o publica nicăieri a dispărut afișul cu Băsescu ! Datorita acelorași informatori!

Mulțumesc dragi informatori , cei de azi și cei de ieri, ai securității.

¹ALANDÁLA adv. În dezordine; anapoda; pe dos; fără noimă. Îmbrăcat ~. A vorbi ~. /<ngr. alla and’ alla
Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Greșeală de tipar | Permalink

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în olteniţene și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

