De ce nu se poate comert civilizat la noi!


Doua magazine , căci nu le pot spune supermaket, din Olteniţa mi-au atras atenția cu aspecte negative.

FORTUNA , de pe Bulevardul Republicii. La raionul de legume nu exista cântar. Dacă vrei sa cumperi un kg. dintr-un produs, pentru ca ai o anumita suma de bani, nu poți face acest lucru.

Duminica 20.03.2011, seara am fost sa cumpăr ceva care valora pana în 10 lei(ron) Am vrut sa plătesc cu cardul iar doamna care era la casa, a făcut mutre ca nu are voie sa încaseze sume mai mici de 10 lei de pe card. Pentru ca bătuse în casa mi-a luat totuși cardul. A spus ca asta este ordinul patronului. De fapt aceeași persoana a mai refuzat sa îmi încaseze banii pentru Enel, spunând ca are aparatul defect iar la 5 minute după mine a încasat altcuiva.

De fapt peștele de la cap se împute,nu-i aşa? Sesizând patronului magazinului problema cu cântarul mi-a răspuns pe un ton arogant:”Nu am posibilitatea” Sec!

Tot în același magazin sunt puse pe raft produse direct venite de la producător, fără preț , de multe ori în dreptul altor etichete. Ajuns la casă trebuie sa aștepți minute în şir pentru a ți se face prețul la produs.

Atitudine tipică de olteniţean arogant. Nu au atitudinea unui comerciant care vrea să își atragă clienții.

Mai este vorba și de gunoiul ce sta la poarta de acces a mașinilor către magazie. Tipic omului care a ajuns la starea de sfidare a celorlalți, nici măcar de băcan. Aceștia știau sa își atragă și sa păstreze clienții.

Cel de al doilea magazin este PLUS -Olteniţa .Ceva mai mare decât  Fortuna și cu altfel de patroni(am crezut). Aceeași problema cu cântarul dar și altele.În data de 1 martie 2011 am vazut  pe pagina de facebook a lanțului Plus România felicitări adresate doamnelor și domnișoarelor .

Le-am spus ca sunt neserioși prin atitudinea din magazinul de la Olteniţa. Am fost sfătuit sa scriu o reclamație pe site-ul lor.

În mare era vorba de faptul ca nu au cântar la raionul de legume -fructe, ca am fost taxat la o casa unde mi s-au cântărit produsele cu 18 lei în loc de 8 lei., ca nu exista un cântar de control și cântăririle făcute la case diferite diferă cu pan ala 150 grame /kg, ca șefii de tura cărora le adresezi sugestii te îndeamnă sa scrii într-un caiet soios și fără pix la el…ca…..și multe altele care nu au ce cauta într-un lanț de magazine ce se pretind a fi magazinul oamenilor chibzuiți!

Am fost pe 19 martie în același magazin și problemele persistau! Ba dimpotriva, un tip în pantaloni de trening, plini de pete de noroi și cu o cămașă ca cea a magazinului schimba prețurile la legume. Avea în jur de 185 cm înălțime și 85-90kg.La întrebarea mea referitoare la cântar  a mormăit ceva printre dinți și și-a vazut de treaba.

Pentru mine acest magazin a de devenit  de mana a doua

Pentru mine acest magazin a de devenit de mana a doua

Am avut ocazia sa cumpăr din magazine LIDL și în Germania și în Olanda . Oare de ce importam numai marca dar nu și produsul,prin asta vreau sa spun comportamentul!

Am spus LIDL pentru ca pe site exista aceasta adresa

LIDL Discount SRLSat Nedelea,
Comuna Aricestii Rahtivani, DN 72, Crangul lui Bot, km 73+810,
Judetul PrahovaNr. ord. reg. com./an:
J29/ 3212/ 10.12.2007

C.I.F.: RO 22891860

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local, Economic și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la De ce nu se poate comert civilizat la noi!

  1. Anonim spune:

    Casiera de la Fortuna?…hahaha e de ras..nu e calificata pentru postul unde este pusa,nu stie sa folosesca un EPOS si asta o deruteza, cand vede un card de la cineva se sperie..ce sa mai zic de PayPoint…binenteles ca este vina patronului ca nu le scolarizeaza cand le pune in fata astfel de aparate…
    In privinta cantarelor pentru legume-fructe, va dau multa dreptate..sefii unui mare marchet ca Plus care sunt responsabili la un astfel de marchet trebuie sa fie oameni cu facultati in marcheting…nu cum este la noi la Plus una a lui „cutare”.. care nu a lucrat niciodata in comert si a ajuns sef adjunct…sau alta care vine de la oi cu calcaiele crapate si e cea mai sefa…niciodata oameni buni nu ne vom moderniza, niciodata nu vom putea sa intram in UE cu astfel de oameni la putere…

  2. marian spune:

    sa se puna cantare si la fortuna si la plus la raionul legume, fructe , sa sti cat cumperi (kg) s-au cat ai de platit, sa faca investiti in magazine , nu-numai sa castige … de ras nu ii vom ajunge noi pe cei de afara cu asemenea magazine… zic si eu , dar tot ce stiu ei , aia fac ,( goana dupa milioane) …

Lasă un răspuns

