Istorie vie


– Bună ziua! Cine sunteți dumneavoastră, domnule Buciu!

-Bună ziua.Ma numesc Buciu D. Ion , sunt născut în Oltenita, în ziua de Crăciun a anului 1929, 25 decembrie! În orașul natal am făcut școala primară și gimnaziul industrial, patru clase. Am continuat studiile , clasele 5-8 la Liceul industrial, nr.1 Polizu, din București. L-am absolvit cu brio în anul 1949. După acest an s-a aplicat o reforma a învățământului, care reducea numărul de ani de studiu de la doisprezece la unsprezece ani, pentru absolvirea liceului. Restul îl găsiţi aici  şi  aici.

In clasa I primara

In clasa I primara.In dreapta învăţătoarei, dna Lola Renner, Dl. Iliescu ,iar în stânga ei dl. Buciu. Ianuarie 1937

Dl Buciu in tinerete!

Dl Buciu în tinereţe!

Despre cetateanulipu

Mă pregătesc pentru trecerea pe lumea cealaltă. Mai pot să mă mişc, să gândesc, să scriu, aşa că acţionez!
Acest articol a fost publicat în Politica, Ramele și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

