Noul cod al muncii isi face efectele


Istorisirea de mai jos este  urmarea unor observații , făcute în mod accidental în magazinul”Fortuna “din Oltenita. Ieri după amiaza, fiind în magazin, am asistat la discuția dintre patroana magazinului, o angajata și un distribuitor de marfa . Angajata cerea distribuitorului sa nu plece din magazin, pana nu lămurește cu ea niște probleme. Patroana i-a spus sa îl lase în pace și sa se ducă la munca.Tonul folosit era cel disprețuitor, sa nu zic mai mult.

Astăzi mergând din nou la magazin vad un anunț pe geam: Angajez recepționer marfa , care știe sa lucreze pe calculator. Intrând în magazin surprind o alta discuție intre trei angajate . Una era chiar fata de aseară.

-Ce făcu-și fato? spune una dintre ele.

-I-am dat telefon aseară s-o întreb dacă ne-a micșorat avansurile, pentru ca îmi dăduse mai puțin. Nu a spus decât ca” vorbim mâine”. Răspunde fata care o văzusem la discuția de aseară.

-Si cum ai aflat ca te-a dat afara? spune a treia

-Mi-a dat telefon astăzi sa nu mai vin la schimbul doi ca nu mai are nevoie de mine.

-!!!!????

-M-am interesat și am impresia ca nu se poate face nimic după noul cod al muncii.

-Da spune cea de-a treia, dacă nu-i place de ochii tai te da afara. Fara explicații.

N-am mai căscat gura la discuție ca deveneam suspect. Nu le cunosc pe nici una din cele trei, decât pentru ca le-am văzut în magazin,de mai multe ori.

Eu atâta am avut de zis. Spuneți voi ce înseamnă aceste lucruri.

Cine e de vina pentru preturile “nesimtite” la alimente? Aadaverde

http://nastase.wordpress.com/2011/05/11/in-arges/

ZIUA EUROPEI la TURNU MĂGURELE .

Un gand de o clipa.

Pai, chiar, ce sarbatorim noi, romanii, pe 10 mai?

Judeca tu

Intre doua nu te ploua

Traducere Libera A Documentului FMI/Guvernul Romaniei Aparut Pe Blogul D-lui Nastase

Despre Refugii

Oana Niculescu-Mizil, astazi la OTV, orele 15.00!

Romani distinsi cu premiul Nobel si romani care l-au ratat

Dovada migrației cocalarilor pe Facebook

Concluzii din spital

Theodora

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Ramele, Stat de drept dizolvat și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Noul cod al muncii isi face efectele

  1. Mulțumesc pentru adresă. Am reușit să fac schimbări pe blogul meu.

    Am să scriu în una din zilele următoare ce am pățit în spital cu un asistent care avea 42 de ani vechime și care timp de 9 ore m-a lăsat să mă chinuiesc cu 40 grade în timp ce el dezlega cuvinte încrucișate. Noul cod reglementează situația în sistemul bugetar unde se trage chiulul. În sistemul privat tot timpul se pot face abuzuri și sub vechiul cod și sub noul.

Lasă un răspuns

