Fortuna Olteniţa! Clientul nostru, sclavul nostru!


Fortuna Olteniţa! Clientul nostru, sclavul nostru!

"Fortuna" Olteniţa! Clientul nostru, sclavul nostru!

Cer scuze cititorilor că folosesc o fotografie a magazinului de astă vară, dar acum, în ciuda modernizărilor de faţadă, nu mai există nici firma cu denumirea. În continuare vă voi istorisi cele păţite de mine, astăzi 3 ianuarie 2012, în acest magazin.

 La ora 11 a.m. eram în faţa casei de marcat, cu unele mici cumpărături. Am dat casierei cardul pentru achitarea cumpărăturilor. Văzând că este puţin derutată, îi spun că de fiecare dată când am plătit aici, celelalte casiere au folosit cipul pentru citirea cardului. Cu o voce oripilantă, îmi spune că aparatul i-a arătat că trebuie sa folosească banda magnetică.

Pentru a nu lungi povestea, de-a dreptul penibilă, aproape că mi-a rupt cardul când l-a trecut prin cititor. Cerându-i să vorbească mai frumos, doamna casiera mi-a spus că răspunde cum crede ea clienţilor. La rândul meu am replicat:„Nu cred că ai ce căuta aici la casă”, iar ea mi-a spus că n-am ce căuta eu în magazin(sic). Tonul de ţaţă, cât şi ţinuta aşijderea vorbei, m-au determinat să îmi iau cumpărăturile şi să plec. Nu de alta, dar se uita lumea din magazin la noi. À propos : eu sunt mai în vârstă cu vreo 30 de ani ca fătuca aceasta, care nu ştie să folosească pronumele de politeţe¹.

Atât felul în care era îmbrăcată, fără ecuson, o arată ca pe o persoană cu mari carenţe în educaţie.  Din păcate este cel mai apropiat magazin de locuinţa mea, însă puţin sport nu o să-mi strice. Olteniţa este plină de magazine! În acelaşi timp îi sfătuiesc  pe toţi cei ce vor citi aceste rânduri să fie mai atenţi la comportamentul celor ce ne vând produsele din magazine. Dacă se comportă astfel, înseamna că şi produsele sunt necorespunzătoare, vechi alterate sau cu alte deficienţe. Un om politicos îşi respectă clienţii şi le oferă servicii de bună calitate.

Feriţi-vă de Fortuna. Nu de zeiţă ci de magazin!

¹Pronume personal (sau posesiv) de politețe = pronume care se folosește în vorbirea cu sau despre o persoană căreia i se cuvine respect sau pentru a-i impune respect.DEX 98

// <![CDATA[
javascript„>

  var _gaq = _gaq || [];
  _gaq.push([‘_setAccount’, ‘UA-28087361-1’]);
  _gaq.push([‘_trackPageview’]);

  (function() {
    var ga = document.createElement(‘script’); ga.type = ‘text/javascript’; ga.async = true;
    ga.src = (‘https:’ == document.location.protocol ? ‘https://ssl&#8217; : ‘http://www&#8217;) + ‘.google-analytics.com/ga.js’;
    var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
  })();

</script>

// ]]>

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Magazinul Fortuna Olteniţa și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fortuna Olteniţa! Clientul nostru, sclavul nostru!

  1. Pingback: Pilda bănăţeanului milostiv « Ioan Usca

  2. Pingback: Magazinul “Fortuna” din Olteniţa, pericol pentru sănătatea cumpărătorilor! Atenţie la igienă! | OLTENITA LIVE

Lasă un răspuns

