Magazinul „Fortuna” din Olteniţa, pericol pentru sănătatea cumpărătorilor! Atenţie la igienă!


Ca urmare a articolului meu anterior, „Fortuna Olteniţa! Clientul nostru, sclavul nostru!” patronii magazinului respectiv mi-au interzis accesul în magazinul lor. Drept dovadă am două înregistrări făcute cu camera ascunsă.

Pentru a înţelege cât de civilizat şi igienic, se desfăşoară comerţul în acest magazin, iată câteva imagini:

Această prezentare necesită JavaScript.

À propos, există pericolul unei grave infectări cu acele căpuşe care din iarbă trec în blana câinilor. Aveţi grijă cumpărători!

Ce sa facem, avem patroni făcuţi la „apelul de seară„!

Eu nu am nimic de împărţit cu ei dar este o modalitate prin care îşi exprimă dispreţul faţă de cumpărători, de concetăţenii lor. Oare OPC nu se sesizează?

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Magazinul „Fortuna” din Olteniţa, pericol pentru sănătatea cumpărătorilor! Atenţie la igienă!

  1. Popateapa spune:

    Reblogged this on Popateapa's Blog and commented:
    Atenţie la sănătatea dumneavoastră. stimaţi consumatori!

Lasă un răspuns

