Booking com şi erori electronice!


Blogul lui Popa Țeapă

În august anul trecut am fost la Varna, la Hotel Acropolis din Varna.

A fost o săptămână de vis pentru cei cu venituri de pensionari. Ce am de reproşat nu este în legătură cu serviciile hotelului, ci sunt reproşuri adresate primăriei Varna. Cu toate că în opinia mea este un hotel de  cinci stele, indicatoarele sunt ascunse în frunzişul pomilor.  Trotuarele „desţelenite” din împrejurimi m-au dus cu gândul la Constanţa noastră. Cu toate acestea m-am simţit ca acasă în acest hotel unde liniştea era la ea acasă. Nu muzică enervantă, nu manele, nu disconfort auditiv.

Rezervarea am făcut-o prin Booking com. A fost bine. Anul acesta am fost victima unei surprize pe care cineva a vrut să mi-o facă. Am avut rezervare făcută la un hotel în Cipru.

Iată un mail primit pe 22 mai pentru că nu m-am prezentat la hotel.

–– Mesaj redirecţionat ––
De la: „noshow@booking.com”
Către:

Vezi articol original 305 cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Booking com şi erori electronice!

  1. Pingback: Nono « Ioan Usca

Lasă un răspuns

