BlogAwards 2013, cea mai tare din….. blogosfera românească


BlogAwowrds 2013  cea mai importanta competiție din Blogosfera românească.

De ce? De când am început să colaborez cu Blogatu, la campaniile sale am început să câștig nenumărate premii. Am scris mult și poate că doar 10% din articole au fost premiate, dar sunt foarte mulțumit.  Spre deosebire de alte site-uri de unde am de recupera o groază de bani, de peste 3 ani de zile, aici am încasat toate premiile. Acum a apărut și Piața de Advertoriale,care se desfășoară într-un ritm alert, dar care oferă și premii. Premiile de la prima ediție le-am și încasat.

BlogAwowrds 2013 oferă în cadrul campaniei sale premii :

Câștigătorii premiilor întâi ale campaniilor BlogAwards iau parte la concursul anual, ale cărui mari premii vor fi acordate in Decembrie 2013! In cazul campaniilor cu mai multe premii de valoare egala, precum campania Belatriz.ro, aceasta regula nu se aplica, câștigătorii premiilor fiind luați în considerație pentru premiile lunare.

Dar aflați oferta completă aici: BlogAwards 2013 – Regulament.

Un lucru îmbucurător este faptul că a făcut un sistem propriu de clasamente. Pe mine m-a dezamăgit de curând Google. A introdus un sistem de punctaje care dezavantajează pe cei care nu scriu în engleză, și alte criterii care m-au făcut ca un blog al meu care săptămâna trecută avea rank 3, astăzi a scăzut la rank zero, iar acest site a scăzut tot la zero după ce fusese la 2. Oficial Google Panda #23, 24, 25, vin să izoleze site-urile și blogurile mici în detrimentul celor de tip New York Times, etc.Avem Ze List care acționează pe alte criterii şi este al nostru. Un blog mai mic nu mai poate înainta în ierarhia Google, de acum în colo. Și până acum cu muncă susținută puteai înainta în ierarhia Google.

Vă rog, prieteni ai mei să vă înscrieți pe BlogAwards. Veți avea surprize extraordinare.

Îi mulțumesc lui Nea Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd niciodată.

Din câte am aflat google va indexa numai blogurile blogspot, iar pentru celelalte va cere plată.

Prieteni hai la competiție! BlogAwards 2013

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

