Primarul Ţone s-a făcut de râsul curcilor!


Blogul lui Popa Țeapă

Astăzi 2 mai 2013 primarul Ţone şi-a ieşit din fire şi s-a făcut de râs în faţa secretarului 1 al Ambasadei Ruse la Bucureşti, provocând un scandal între mine şi el, socotindu-mă vinovat că el n-a putut termina la vreme lucrările, care să fim cinstiți au fost şi aşa făcute de mântuială pentru că nu a avut  specialiști în restaurări de monumente.

Supărarea sa, primarul a  canalizat-o împotriva mea, la fiecare 10 cuvinte erau două care mă vizau în mod indirect, cu sensul de reclamagiu, de spion, etc, a dus la  alungarea mea din zona în care măria sa primarul se afla, cu amenințarea că o să cheme poliția să mă amendeze. Este supărat ca măgarul pe sat, pentru că domnia sa nu știe de eforturile începute cu peste trei ani în urmă, prin atenționarea, scriind la tot felul de ministere şi agenții din Rusia, la ambasada Rusiei , şi nu mai ştiu unde. De abia anul trecut a luat legătura cu mine domnul Yuri Matveichuk…

Vezi articol original 268 de cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

