Silistra şi bulgarii încântători! Românii se fac de râs mereu!


Blogul lui Popa Țeapă

DSCF2628

Silistra şi bulgarii încântători!

Silistra. De curând adică pe 18 aprilie 2013, am avut onoarea să fiu prezent la ceremonia încheierii proiectului „Aurul verde al Dunării”, proiect susținut de Muzeul Civilizației Gumelniţa, din Olteniţa şi Administrația Districtului Silistra, Bulgaria, cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Silistra este un loc unde nu am putut să văd decât lucruri ce m-au încântat şi despre care vreau să vă vorbesc: am fost întâmpinați de minunata noastră gazdă, Stefka Kapincheva  împreună cu șeful proiectului. În primul rând am fost încântat de felul în care am fost tratați, ca musafiri. Excepţional! Am fost invitați la un restaurant mititel, cochet, liniștit și curat. După o masă excepțională, după gustul meu, ne-am plimbat prin oraș, am văzut Agora lor care, așa cum este amplasată nu deranjează pe nimeni, piața frumoasă,etc. Chiar dacă orașul avea o tentă de oraș părăsit era extraordinar de…

Vezi articol original 181 de cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

