Europa Unită, UE, sclava chinezăriilor. Prostu’mi-sa!


Blogul lui Popa Țeapă

În articolul de pe blogul său, Cristian Iosub,Supărați pe internet🙂,  vorbește despre pagina mea de pe facebook, Tesy- Eschivarea producătorilor neperformanți sub denumirea EMag.  Este normal să îmi caute nod în papură la cele scrise de mine. Nu îmi cer scuze decât celor ce au citit şi în mod  obiectiv nu au fost de acord cu mine. Cât privește motivul pentru care am făcut greșelile de punctuație, dar și de exprimare, greșeli gramaticale, nu vreau să îl expun. Îmi cer scuze şi vă rog să mă iertați dacă și pe viitor se vor repeta, în alte articole, pagini etc. Referitor la domnul Iosub Cristian şi site-ul dumnealui, văd că la fel ca și mine, scrie articole publicitare în care, la dânsul,  se vorbește despre  Emag.

Vezi articol original 666 de cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

