Auchan a cumparat Real


Blogul lui Popa Țeapă

Auchan a cumpărat Real ca sa își bata și ei joc de clienți

Înainte de a cumpăra Auchan, Real, fusesem prin magazinele cumpărătorului sa
vad ce au pe acolo. Am plecat profund dezamăgit și am fost apostrofat de
locuitorii din zona ca de ce îmi permit sa vorbesc de rău de magazinul
lor unde totul e mai ieftin. Asa e, acum mi-a venit și rândul meu.

Auchan
a cumpărat magazinele Real, drept urmare si pe cel de unde îmi fac eu cumpărăturile, fiind cel mai aproape. Partea buna e ca nu au schimbat angajații, unii sunt de treaba. Parțile nasoale încep acum.

Auchan
merge pe principiul prost de la Kaufland, toată marfa în magazin fără spațiu de depozitare. Drept urmare ai de-a valma in magazin marfa, una
peste alta, cu toate cutiile și tot stocul peste rafturile de unde cumpăra oamenii. Din fericire nu e chiar ca în

Vezi articol original 266 de cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

