Fii fashion şi în sezonul rece!


Blogul lui Popa Țeapă

mainimage

Aseară am pus titlul acestui articol dar am lăsat plăcerea de a-l scrie pentru astăzi. Voi scrie despre KURTMANN, magazin on line care îşi deschide  faţa spre posibilii cumpărători.

Hai să vedem ce ne oferă KURTMANN:

În categoria de bluze pentru femei mi-a atras atenția o bluză Bluza Stradivarius Zoe Blac, obluza neagra cu maneci trei sferturi, croi larg si decolteu rotund, din 66% acril  şi 34% poliester

La pantaloni mi-au plăcut Blugii Stradivarius Frenzy Black,blugi negri cu croi conic, rupturi decorative, buzunare, fermoar şi nasture metalic în talie.

În ce privește oferta pentru bărbați am fost atras de Blugi Bershka Sterling Blue, blugi albaştri cu croi drept, buzunare şi nasturi metalici în fata, confecționați din 100% bumbac. Priviţi şi voi :

Hai sa vedem care ia cel mai frumos cadou de la KURTMANN!

VREI SA STII CAND INCEPE BLACK FRIDAY? ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER

Abonează-te la…

Vezi articol original 141 de cuvinte mai mult

About Popateapa

M-am născut, trăiesc, voi muri.Cât mai trăiesc vreau să mai fac ceva pe lumea asta!
Acest articol a fost publicat în Blog Local. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

